Cyberbulling

Jag undra bara hur folk tänker när de trackar på folks bloggar? Särsklit när de inte skrivit något stötade?! Min LILLA syster blev mobbad på nätet, i sin egen blogg! Vad är det för stil. Jag är ***** irriterad och arg just nu? Vad arr denna bitchgirl ( hennes kommentar namn, vågar såklart inte gå ut med vem hon är den ynkliga lilla skiten) för något**** problem?!?!?! Jag skirver detta till alla osäkra bimbos som tror att de är något bara för att de vågar tracka ner på mindre: när ni ger er på min syster så gr ni för långt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en fin tisdag!

2010-01-19 @ 13:35:11
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: sz

hej:)allt bra?

2010-01-19 @ 21:26:50
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Stine

men guud?! lite fel att kommentera "hej, allt bra?" på ett sånt här inlägg kanske?

2010-01-20 @ 23:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0