Productiv dag

Härlig dag igår! Vaknade vid 10 och bara låg och kollade upp i taket ett tag, konstigt? Japp that's me :P
Sen kom Linnéa , min granne, och åt frukost med mig och snackade skit som vi brukar göra när vi e tillsammans <3!!! Vid tre kom tjejgänget och vi planerade för något STORT jag ska anordna i april, tagga!
Det bestämdes senare att vi skulle kolla på bio, jag trodde vi skulle den nya animerade filmen UP fick en smärre chock när titeln lyder Zombieland, haha! Jag kunde inte se de först 5 minuterna men efter att tillverkarna verkat lugna ner sig med allt blod, tarmar zombies och brutala mord så var den riktigt rolig! Se den! När vi kom till Mörby Centrum så mötte Stine och Magnus upp och vi gick hem till mig och drack te och åt upp Astrids kaka hon hade haft med sig tidigare på dagen, mums! Det slutade med att Stine gick hem vi halv 2 och Magnus stannade kvar till halv 4 (gammal tid, det är ju vintertid nu!) Allt detta summerade till en härlig dag!!! Vaknade i och för sig vid ett (gammal tid) men att väckas av mamma som gjort brunch är inte så fel :)

Kommentarer
Postat av: BUENA

Ylv the Bylv! Jag glömde helt bort att göra designen till din syrra :S Men jag L O V A R att den blir klar snart ;)

2009-11-02 @ 09:03:52
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0