lycka i olycka

Jag är så trött och lite sjuk smittar inte men jag  har ont i huvudet och är snorig som F !! Det ledde tillslut till att jag skippade Matte lektionen, skönt egentligen hoppas bara att jag inte missar något! Men nu sitter jag med en stor kopp te och en säsong av vänner alltid lika mysigt! Dock dunkar mitt huvud fortfarande *suck*
Tur att detta är min "vilodag" från träningen! Jag har t.o.m. gjort lite mer på mina projektarbeten i historia och kultur och ide historia! Stolt över mig själv!
vet ni vad, jag har inte shoppat på 2 månader nu!! Håller ju på att spara till ett STORT event :D Mycket att planera! Kollar lite på klänningar också,  är lite intresserad av några på stylebystars alltid lika kul att nät shoppa :)
NU ska jag fortsätta med min avslappning!
Från höger:
Här är Stine, jag och Astrid vi hade bara lite tråkigt den här eftermiddagen så vi tog en massa bilder på min mac's webbkamera! Alla ler vilket blev ovanligt, och jag vet att båda säkert kommer klaga men jag tycker den är söt!
see ya!

Kommentarer
Postat av: EIra

2009-10-21 @ 20:15:13
Postat av: Eira

Haha Astrid är min kusinxD<3

2009-10-21 @ 20:16:06
URL: http://eiiralarsson.blogg.se/
Postat av: Stine

JA, KLAGA SOM FAN!

2009-10-22 @ 11:10:05
URL: http://stiine24.blogg.se/
Postat av: Stine

hihi!

2009-10-22 @ 11:10:17
Postat av: Moa

Den är skit fin ju ;D <3

2009-10-22 @ 16:45:59
URL: http://itsmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0