Disney freak...

Jag ver sjuk ok! skoja, nej men seriöst e de lite små dåliga serierna som "the wizards of Wavely place", "JONAS" eller " Sonny with a chace"  kan vara roliga att kolla på. De e ju så söta :D Men jag som ofta e lite efter visste inget om en CAMP ROCK 2??? Hahah jag se jag och mitt gäng sitta bänkade framför tv:och bara stirra påskärmen i väntan på 2 :P
Haft en JÄTTEBRA dag så jag är lite speedad!
Jag gissar att majoriteten av er är Twiglightfans? Jag också! Fast böckerna e sååååå mycket bättre jag e lite av en nörd:P Men jga vill fortfarande se filemn Taylor Launtner är sååå söt! heeh måste få vara en tjej eller hur ;)
Nu den stora frågan Pattinson or Launtner??
hehe obsessed?
see ya!

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHAHA Ylva XD

2009-11-14 @ 10:35:13
URL: http://itsmoa.blogg.se/
Postat av: Mikaela

PATINSSON!

De finns ju en i skolan som är sjuuuukt lik Lautner fast lite mindre "gris".

2009-11-14 @ 18:59:58
URL: http://mkeela.blogg.se/
Postat av: Emma

Ingen fråga! Jacob BLACK!!! Smookin'

2009-11-27 @ 23:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0